Hjælp til Puch Maxi fra 86

Knallerter fra Tyskland, Østrig, Holland, Belgien, England etc. Mærker som Puch, Kreidler, Hercules, Batavus, Berini, Flandria etc.
Besvar
Blomberg76
Helt ny i flokken
Indlæg: 2
Tilmeldt: tirs 23. jun 2020 19:52
Kontakt:

Hjælp til Puch Maxi fra 86

Indlæg af Blomberg76 »

Hej

Jeg har for nyligt købt en Maxi fra 86. Den havde lidt problemer med, at starte og da den endelig kom i gang, gik den ud når den blev varm.

Fik derefter skiftet komplet tænding, diverse pakninger og alle delene i karburatoren. Og nu vil den slet ikke starte overhovedet. Jeg mistænker selv, at det er indstillingen af tændingen. For det var jeg i tvivl om hvordan man helt præcis gør.

Jeg søger derfor en der fysisk kan hjælpe med, at få den op og køre igen. Jeg bor i Randers så det ville selvfølgelig være nemmest hvis du også kom herfra :-)

Om du er ung eller gammel, er selv 43, gør ikke så meget. Vi kan mødes og tage den derfra.

Mvh Morten
Brugeravatar
12V
Moderator
Indlæg: 3470
Tilmeldt: ons 24. mar 2010 01:01
Kontakt:

Re: Hjælp til Puch Maxi fra 86

Indlæg af 12V »

Hej Morten

Jeg kan ikke hjælpe i person, men vi kunne da prøve at gå et par ting igennem online - hvis du ikke har tabt moden helt?
Brugeravatar
F5B
Stor knallert
Indlæg: 175
Tilmeldt: søn 13. feb 2011 15:06
Kontakt:

Re: Hjælp til Puch Maxi fra 86

Indlæg af F5B »

Hej Morten
jeg starter gerne bilen op og kigger forbi
så kan vi se om vi kan få dig på vejen igen
mvh
Henrik
Yamaha F5B 1967 F5B-029966 patina, nummermacth reg. som MC
Yamaha F5B 1969 F5B-057508 skal opbygges fra bunden, nummermacth
Yamaha MR 50 1972 , nummermacth reg. som mc
Blomberg76
Helt ny i flokken
Indlæg: 2
Tilmeldt: tirs 23. jun 2020 19:52
Kontakt:

Re: Hjælp til Puch Maxi fra 86

Indlæg af Blomberg76 »

Hej Carsten

Mange tak for dit tilbud om online hjælp. Jeg er løbet lidt kold i det, så jeg tager en tur forbi Henrik, så vi kan se på den sammen og få det løst :-)

Mvh Morten
Besvar

Tilbage til "Vesteuropa"