En lille "Yamaha pus"

Knallerter fra Japan, Kina, Indien etc. Mærker som Honda, Suzuki, Hero etc. Yamaha har sin egen kategori.
Besvar
Jesper C
Stor knallert
Indlæg: 166
Tilmeldt: man 8. dec 2008 17:17
Kontakt:

En lille "Yamaha pus"

Indlæg af Jesper C »

Så hende Fredag kl 02.00 på dba købte hende Fredag kl 16.00 i Næstved :D
Den var egentlig tiltænkt min datter "hun er 11 år" skulle lære at køre 2 hjulet med motor på, meen den er sku lige lille nok :lol:
Så jeg må på jagt efter en PW50 eller 80 :lol: :lol:

Er der nogen der ved hvor man kunne/kan købe den denne pocketbike :?: Jeg har aldrig set en med de klistermærker på :roll:
Vedhæftede filer
DSC00148 [].JPG
DSC00148 [].JPG (67.84 KiB) Vist 13025 gange
DSC00149 [].JPG
DSC00149 [].JPG (72.54 KiB) Vist 13024 gange
Mvh
Jesper C
Brugeravatar
strynboen
Knallert Mester
Indlæg: 7466
Tilmeldt: tors 10. jan 2008 17:50
Kontakt:

Re: En lille "Yamaha pus"

Indlæg af strynboen »

den er godt nok ,,mindre end de mindste..og uden bagsvinger
har benny ikke en :?: :?:
rigtige mænd har mange knallerter,,og mc"er..og traktore....

sendt fra min dora senil telefon...nu fra langeland..men hedder stadig strynboen
Jesper C
Stor knallert
Indlæg: 166
Tilmeldt: man 8. dec 2008 17:17
Kontakt:

Re: En lille "Yamaha pus"

Indlæg af Jesper C »

Kiggede lige på Benny's lille udpluk og jooo der var sørme sådan en :evil: ej det er så i orden nu det er ham :lol: :lol: :lol:
Mvh
Jesper C
Brugeravatar
strynboen
Knallert Mester
Indlæg: 7466
Tilmeldt: tors 10. jan 2008 17:50
Kontakt:

Re: En lille "Yamaha pus"

Indlæg af strynboen »

er det hans du har købt,,eller er det et tilfælde :?: :?:
de har en svaghed ved det forreste tandhjul,,og karburatoren løber tit over,,men den er jo nok ikke en man får kørt på,,den skal bare stå på skrivebordet
motoren er vist den samme som knægtens,,den har kørt med støttehjul
men nu er han vokset til 110ccm,,,ps denne crosser koster kun 2600 kr
med en lifan motor der bare virker,,og bliver ved med at virke
Vedhæftede filer
np på cross-250.jpg
np på cross-250.jpg (53.58 KiB) Vist 12962 gange
np på crosser1.JPG
np på crosser1.JPG (108.51 KiB) Vist 12959 gange
Senest rettet af strynboen søn 22. feb 2009 20:13, rettet i alt 1 gang.
rigtige mænd har mange knallerter,,og mc"er..og traktore....

sendt fra min dora senil telefon...nu fra langeland..men hedder stadig strynboen
Jesper C
Stor knallert
Indlæg: 166
Tilmeldt: man 8. dec 2008 17:17
Kontakt:

Re: En lille "Yamaha pus"

Indlæg af Jesper C »

Det er et tilfælde Benny's er helt rød. Jeg kan godt forestille mig de let går i stykker :!: Den fejler ikke noget den lydder rigtig godt og tager vilde snoninger :D . Men ja den skal vist bare stå til pynt eller hænge på væggen som et 3D billede :lol:
Mvh
Jesper C
Jesper C
Stor knallert
Indlæg: 166
Tilmeldt: man 8. dec 2008 17:17
Kontakt:

Re: En lille "Yamaha pus"

Indlæg af Jesper C »

Det er en 50ccm. den er ellers lækker den 4takt crosser :wink:
Mvh
Jesper C
Brugeravatar
strynboen
Knallert Mester
Indlæg: 7466
Tilmeldt: tors 10. jan 2008 17:50
Kontakt:

Re: En lille "Yamaha pus"

Indlæg af strynboen »

måske kan den bygges om til lampe,, :lol: :lol: men den er da flot..
rigtige mænd har mange knallerter,,og mc"er..og traktore....

sendt fra min dora senil telefon...nu fra langeland..men hedder stadig strynboen
Jesper C
Stor knallert
Indlæg: 166
Tilmeldt: man 8. dec 2008 17:17
Kontakt:

Re: En lille "Yamaha pus"

Indlæg af Jesper C »

strynboen skrev:måske kan den bygges om til lampe,, :lol: :lol: men den er da flot..
Ja måske :lol: :lol: tak :D
Mvh
Jesper C
Brugeravatar
strynboen
Knallert Mester
Indlæg: 7466
Tilmeldt: tors 10. jan 2008 17:50
Kontakt:

Re: En lille "Yamaha pus"

Indlæg af strynboen »

jeg kan kun anbefale denne crosser,,,men kun til børn,,bagsvingeren er
ikke svær nok til voksne,,men motoren går bedre end min cd-50,,vil tro at topfarten på crosseren er over 100 kmt,,,med en tyk mand som mig på 0,1 tons,,det er sgu godt,,og den bremser godt med hyd skiver for og bag..maling og crom er self dårlig,,,men til den pris :D :D :D
rigtige mænd har mange knallerter,,og mc"er..og traktore....

sendt fra min dora senil telefon...nu fra langeland..men hedder stadig strynboen
Jesper C
Stor knallert
Indlæg: 166
Tilmeldt: man 8. dec 2008 17:17
Kontakt:

Re: En lille "Yamaha pus"

Indlæg af Jesper C »

strynboen skrev:jeg kan kun anbefale denne crosser,,,men kun til børn,,bagsvingeren er
ikke svær nok til voksne,,men motoren går bedre end min cd-50,,vil tro at topfarten på crosseren er over 100 kmt,,,med en tyk mand som mig på 0,1 tons,,det er sgu godt,,og den bremser godt med hyd skiver for og bag..maling og crom er self dårlig,,,men til den pris :D :D :D
Det ku da være jeg skulle overveje sådan en ny til hende i stedet for en brugt og måske slidt PW 50-80ccm.
Gider du skrive hvad den nøjagtig hedder :?: så vil jeg prøve at slå den op på google og se om der er en forhandler i nærheden af mig :D
Mvh
Jesper C
Brugeravatar
Henrik Fs1
Gummi rocker
Indlæg: 944
Tilmeldt: lør 16. aug 2008 13:38
Kontakt:

Re: En lille "Yamaha pus"

Indlæg af Henrik Fs1 »

Vil nu sige, en Yamaha pw 80 er en god begynder crosser der bare kører.. holder rigtig godt..
Yamaha Fs1 DX 1978 - Rimelig orginal, Ready to go!
Yamaha Fs1 K 1978 - Original, Snart klar!
Yamaha Fs1 SS 1973 - Projekt original
Yamaha Fs1 SS 1973 - Projekt original
Puch grandprix Flagskib 1978 - Projekt original

// Hilsen Henrik.
Jesper C
Stor knallert
Indlæg: 166
Tilmeldt: man 8. dec 2008 17:17
Kontakt:

Re: En lille "Yamaha pus"

Indlæg af Jesper C »

Henrik Fs1 skrev:Vil nu sige, en Yamaha pw 80 er en god begynder crosser der bare kører.. holder rigtig godt..
Hej Henrik.
Det har du helt ret i :!: jeg har selv haft et par stykker for mange år siden.. Men før man er sikker på man køber en der er i orden skal den næsten være ny eller hoste op med mindst 5000kr. Det er en crosser og så blir den som regel brugt til cross :wink:
Mvh
Jesper C
Brugeravatar
strynboen
Knallert Mester
Indlæg: 7466
Tilmeldt: tors 10. jan 2008 17:50
Kontakt:

Re: En lille "Yamaha pus"

Indlæg af strynboen »

hvis du søger på "gaspower.dk",,
jeg gav 2600 kr
forskærmen passede ikke helt,,der skulle bores et par huller,,og motor olien skal nok skiftes med det samme,,første gang den er varm..jeg har også haft koblings armen af og smøre med fedt,,et gammelt cd-50 triks
og en general opstramning efter kort tid,,så køre den bare,,har hørt at der er prob med at kæden kan knuse ankerpladen ,,hvis man ikke holder den presis opstrammet ,,men det er under nortmal veligehold
og så lige,,,kickstarteren er så hård at træde,,,at kun voksne kan starte den,,der er virkelig komp,på
rigtige mænd har mange knallerter,,og mc"er..og traktore....

sendt fra min dora senil telefon...nu fra langeland..men hedder stadig strynboen
Jesper C
Stor knallert
Indlæg: 166
Tilmeldt: man 8. dec 2008 17:17
Kontakt:

Re: En lille "Yamaha pus"

Indlæg af Jesper C »

strynboen skrev:hvis du søger på "gaspower.dk",,
jeg gav 2600 kr
forskærmen passede ikke helt,,der skulle bores et par huller,,og motor olien skal nok skiftes med det samme,,første gang den er varm..jeg har også haft koblings armen af og smøre med fedt,,et gammelt cd-50 triks
og en general opstramning efter kort tid,,så køre den bare,,har hørt at der er prob med at kæden kan knuse ankerpladen ,,hvis man ikke holder den presis opstrammet ,,men det er under nortmal veligehold
og så lige,,,kickstarteren er så hård at træde,,,at kun voksne kan starte den,,der er virkelig komp,på
Jeg kan godt se der lige er nogle ting man skal gøre og holde øje med hvis man køber sådan en kinacrosser eller for den sags skyld andre kinøjsere, men på den anden side er 2600 kr jo heller ikke en halv jetjaver for en 110ccm helt ny 4takt crosser og når man tænker på en ny 85ccm "mærke" crosser koster tæt på 30kilo syns jeg det er billigt nok :!:
Jeg takker for de gode råd/tips og skal nok råbe op hvis/når jeg køber en :wink:
Mvh
Jesper C
Brugeravatar
lund
Fuldblods knallert
Indlæg: 462
Tilmeldt: søn 11. jan 2009 20:37
Kontakt:

Re: En lille "Yamaha pus"

Indlæg af lund »

strynboen skrev:hvis du søger på "gaspower.dk",,
jeg gav 2600 kr
forskærmen passede ikke helt,,der skulle bores et par huller,,og motor olien skal nok skiftes med det samme,,første gang den er varm..jeg har også haft koblings armen af og smøre med fedt,,et gammelt cd-50 triks
og en general opstramning efter kort tid,,så køre den bare,,har hørt at der er prob med at kæden kan knuse ankerpladen ,,hvis man ikke holder den presis opstrammet ,,men det er under nortmal veligehold
og så lige,,,kickstarteren er så hård at træde,,,at kun voksne kan starte den,,der er virkelig komp,på

Jeg har en ven som havde den som køre rigtig meget offroad på den og den flåede hele bag fælgen istykker da en efter et hop rev bagtandhulet af
T-Hansen Så Ruster det fra hindanden!
Brugeravatar
strynboen
Knallert Mester
Indlæg: 7466
Tilmeldt: tors 10. jan 2008 17:50
Kontakt:

Re: En lille "Yamaha pus"

Indlæg af strynboen »

ja det er problemet når man ikke efterspænder,,så sidder tandhjulet og hamre fren og tilbage,,og knuser navet til sidst..man skal være mere
opmærksom på løse skruer på en kineser,,end på en japaner,,de selvlåsende møtrikker er nok ikke gode nok på en kineser,,,men er man efter den kan de godt bruges
rigtige mænd har mange knallerter,,og mc"er..og traktore....

sendt fra min dora senil telefon...nu fra langeland..men hedder stadig strynboen
Brugeravatar
lund
Fuldblods knallert
Indlæg: 462
Tilmeldt: søn 11. jan 2009 20:37
Kontakt:

Re: En lille "Yamaha pus"

Indlæg af lund »

strynboen skrev:ja det er problemet når man ikke efterspænder,,så sidder tandhjulet og hamre fren og tilbage,,og knuser navet til sidst..man skal være mere
opmærksom på løse skruer på en kineser,,end på en japaner,,de selvlåsende møtrikker er nok ikke gode nok på en kineser,,,men er man efter den kan de godt bruges

Med ordenlig vedligeholdese og eftersyn så kan selv de dårligst producerede ting jo holde i lang tid
T-Hansen Så Ruster det fra hindanden!
Brugeravatar
strynboen
Knallert Mester
Indlæg: 7466
Tilmeldt: tors 10. jan 2008 17:50
Kontakt:

Re: En lille "Yamaha pus"

Indlæg af strynboen »

ja der har du helt ret,men jeg er tilfreds med kineseren,,,og skulle den gå helt i stykker,,kan jeg kasere den,,uden at græde snot
rigtige mænd har mange knallerter,,og mc"er..og traktore....

sendt fra min dora senil telefon...nu fra langeland..men hedder stadig strynboen
Besvar

Tilbage til "Asien"