Maxi problemer
: tors 3. sep 2009 23:30
Hejsa herinde på forum
Jeg har lige sat et nyt stempel i KL'eren (:da det andet var så slidt at den ikke kunne trække skindet af en kold kop kakao ej, den kørte fint de 30 stabilt, med et knap så godt optræk.
Nå, men jeg fik det i og det startede nemt, og står bare lavt i tomgang (som jeg bedst kan lide det )
-jeg giver lidt gas og den trækker fint op i omdrejninger, men så snart jeg vrider øret "dør den" jeg har prøvet at ae den lidt på chokeren uden det hjalp.
derudover har jeg:
stillet platiner, tjekket gnist på tændrør, tjekket benzinhane, tjekket om åndehullet i pakning og topstykke vendte rigtigt, stempel vendte rigtigt, skiftet dyse,
- alt virkede som det skulle og jeg har stadig ikke fundet fejlen
Den står helt 100% lovlig, med org. firkantet bing karburator med 44 dyse i, nålen i hak 2 ud af 4 hak ialt, tomgangsskrue 1½ omgange ud.
-er der nogle kloge hoveder med et godt råd ?
Jeg har lige sat et nyt stempel i KL'eren (:da det andet var så slidt at den ikke kunne trække skindet af en kold kop kakao ej, den kørte fint de 30 stabilt, med et knap så godt optræk.
Nå, men jeg fik det i og det startede nemt, og står bare lavt i tomgang (som jeg bedst kan lide det )
-jeg giver lidt gas og den trækker fint op i omdrejninger, men så snart jeg vrider øret "dør den" jeg har prøvet at ae den lidt på chokeren uden det hjalp.
derudover har jeg:
stillet platiner, tjekket gnist på tændrør, tjekket benzinhane, tjekket om åndehullet i pakning og topstykke vendte rigtigt, stempel vendte rigtigt, skiftet dyse,
- alt virkede som det skulle og jeg har stadig ikke fundet fejlen
Den står helt 100% lovlig, med org. firkantet bing karburator med 44 dyse i, nålen i hak 2 ud af 4 hak ialt, tomgangsskrue 1½ omgange ud.
-er der nogle kloge hoveder med et godt råd ?