Bødeforlæg!

Her kan du skrive hvad du har lyst til, bare du overholder retningslinierne for forummet. Knallert emner bedes så vidt muligt placeres i en anden relevant kategori.
Thoms

Bødeforlæg!

Indlæg af Thoms »

Det er egentlig en meget lang historie, men jeg vil skåne Jer...Her er den korte:

Søn(mig) er 15 år gammel :(y) Søn renoverer Yamaha FS1 gennem hele vinteren :(y) Søn får streng instruks på at han IKKE må køre på den før han er 16 og har erhvervet et knalletkørekort :twisted: Far og mor tager i sommerhus :dust Søn henter kæreste på FS1 og kører stolt en tur gennem byen :bravo Søn (og medpassager) kører lige i armene af en motorcykelbetjent :whew Søn meget bange for konsekvenser :what2 Bøde kommer med posten - søn har ingen penge :crying :crying :crying Søn går til erkendelse ved far og får temmelig meget "balle" :crying :crying Far forbarmer sig og skriver en "tuder" til politimesteren i Viborg (jeg ejede ikke kongens mønt efter den renovering, og jobbet som fejedreng var ikke guldrendet...). Derfor var politimesterens "benådning" kærkommen..
Knallerten blev stjålet ca. 3 måneder efter - og 17 år skulle gå før jeg fik en igen...
Så hvis nogen kender til stelnummerer - stå frem nu, eller ti for evigt :shutup
Vedhæftede filer
DSCN3370.JPG
DSCN3370.JPG (87.15 KiB) Vist 10132 gange
DSCN3373.JPG
DSCN3373.JPG (98.29 KiB) Vist 10132 gange
DSCN3374.JPG
DSCN3374.JPG (93.74 KiB) Vist 10132 gange
Senest rettet af Thoms tors 5. aug 2010 07:14, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
Morten - Webmaster
Site Admin
Indlæg: 6634
Tilmeldt: tors 9. aug 2007 20:29
Kontakt:

Re: Bødeforlæg!

Indlæg af Morten - Webmaster »

meget sjovt at tænke tilbage på den slags..... jeg har også et par episoder med ordensmagten og mine knallerter i klar erindring...

btw... har du lavet dette indlæg med det nye iphone plugin ?
Morten - Webmaster.

Køreklare maskiner:
Yamaha FS1 SS K1 '72 5 gears MC. , Yamaha FS1 DX '76 - som original, Vespa gran luxe 177ccm '59- Urestaureret,
Projekter på lager:
Yamaha FS1 SS K1 '72 med drejeventil, Yamaha FS1 SS K1 '74, Yamaha FS1 SS K1 '75
Brugeravatar
Dewil
Knallert Mester
Indlæg: 3913
Tilmeldt: lør 29. maj 2010 20:42
Kontakt:

Re: Bødeforlæg!

Indlæg af Dewil »

Desværre, ingen med det nummer i mine stel og motor numre... :?
Johannes (detaljetosse) CPR & NEMID VALIDERET

FS1 DX 78 * nummermatch * nøglematch * fuld historie * FS1 DX 78 * nummermatch * nøglematch * fuld historie * FS1 DX 76 * nummermatch * nøglematch * Chienne * FS1 K1 72 * årgangsmatch * Under opbygning
Thoms

Re: Bødeforlæg!

Indlæg af Thoms »

Morten - Webmaster skrev:meget sjovt at tænke tilbage på den slags..... jeg har også et par episoder med ordensmagten og mine knallerter i klar erindring...

btw... har du lavet dette indlæg med det nye iphone plugin ?
Ja, det var netop en test af dette...Det spiller max!
Senest rettet af Thoms søn 26. sep 2010 14:01, rettet i alt 1 gang.
tøffe
Gummi rocker
Indlæg: 802
Tilmeldt: tirs 7. okt 2008 08:45
Kontakt:

Re: Bødeforlæg!

Indlæg af tøffe »

hejsa tomas jeg er ved at tro jeg kan have dit stel fra den gan men er ikke sikker men skal kikke i morgen jeg fand et for kort tid siden på randers skrot som er et nr meget tæt på dit men ikkke sikker skal kikke i morgen mvh tøffe
Thoms

Re: Bødeforlæg!

Indlæg af Thoms »

tøffe skrev:hejsa tomas jeg er ved at tro jeg kan have dit stel fra den gan men er ikke sikker men skal kikke i morgen jeg fand et for kort tid siden på randers skrot som er et nr meget tæt på dit men ikkke sikker skal kikke i morgen mvh tøffe
Hej Tøffe,
Lyder absolut spændende!!! Ser frem til at høre fra dig :D
Brugeravatar
Dewil
Knallert Mester
Indlæg: 3913
Tilmeldt: lør 29. maj 2010 20:42
Kontakt:

Re: Bødeforlæg!

Indlæg af Dewil »

Det skal jeg Sa.... se, tror ikke jag kan falde i søvn nu.... :lol:
Johannes (detaljetosse) CPR & NEMID VALIDERET

FS1 DX 78 * nummermatch * nøglematch * fuld historie * FS1 DX 78 * nummermatch * nøglematch * fuld historie * FS1 DX 76 * nummermatch * nøglematch * Chienne * FS1 K1 72 * årgangsmatch * Under opbygning
Thoms

Re: Bødeforlæg!

Indlæg af Thoms »

Dewil skrev:Det skal jeg Sa.... se, tror ikke jag kan falde i søvn nu.... :lol:
Heller ikke her :hihi
Brugeravatar
Dewil
Knallert Mester
Indlæg: 3913
Tilmeldt: lør 29. maj 2010 20:42
Kontakt:

Re: Bødeforlæg!

Indlæg af Dewil »

Tror du ikke du bør tage noget forbyggende hjertemedicin? :lol:
Johannes (detaljetosse) CPR & NEMID VALIDERET

FS1 DX 78 * nummermatch * nøglematch * fuld historie * FS1 DX 78 * nummermatch * nøglematch * fuld historie * FS1 DX 76 * nummermatch * nøglematch * Chienne * FS1 K1 72 * årgangsmatch * Under opbygning
T.B.
Fuldblods knallert
Indlæg: 437
Tilmeldt: fre 23. apr 2010 22:35
Kontakt:

Re: Bødeforlæg!

Indlæg af T.B. »

Har du ikke en lommelygte Tøffe ? Det er da vildt spændende :D
Thoms

Re: Bødeforlæg!

Indlæg af Thoms »

Dewil skrev:Tror du ikke du bør tage noget forbyggende hjertemedicin? :lol:
Napper en pils i stedet :mrgreen: - har stadig ferie 8) MEN - står op med børnene i morgen og følger tråden :!:
Brugeravatar
Dewil
Knallert Mester
Indlæg: 3913
Tilmeldt: lør 29. maj 2010 20:42
Kontakt:

Re: Bødeforlæg!

Indlæg af Dewil »

Når man har sådan en funky telefon som din, har man vel døgnvagt på forum? :lol: :lol: :lol:
Johannes (detaljetosse) CPR & NEMID VALIDERET

FS1 DX 78 * nummermatch * nøglematch * fuld historie * FS1 DX 78 * nummermatch * nøglematch * fuld historie * FS1 DX 76 * nummermatch * nøglematch * Chienne * FS1 K1 72 * årgangsmatch * Under opbygning
Thoms

Re: Bødeforlæg!

Indlæg af Thoms »

Dewil skrev:Når man har sådan en funky telefon som din, har man vel døgnvagt på forum? :lol: :lol: :lol:
Det ser ud til at gå glimrende uden smartphones, ik´ Dewil :hihi

Nu glæder jeg mig til at høre fra Tøffe i morgen...
Brugeravatar
Dewil
Knallert Mester
Indlæg: 3913
Tilmeldt: lør 29. maj 2010 20:42
Kontakt:

Re: Bødeforlæg!

Indlæg af Dewil »

Jeg sover bare hen over skrivebordet :lol: :lol: :lol: :lol:
Johannes (detaljetosse) CPR & NEMID VALIDERET

FS1 DX 78 * nummermatch * nøglematch * fuld historie * FS1 DX 78 * nummermatch * nøglematch * fuld historie * FS1 DX 76 * nummermatch * nøglematch * Chienne * FS1 K1 72 * årgangsmatch * Under opbygning
Denno
Stor knallert
Indlæg: 197
Tilmeldt: søn 4. jan 2009 18:13
Kontakt:

Re: Bødeforlæg!

Indlæg af Denno »

he he lidt sjovt, og man skynder sig lige at tjekke sit stel lager he he :D
Thoms

Re: Bødeforlæg!

Indlæg af Thoms »

tøffe skrev:hejsa tomas jeg er ved at tro jeg kan have dit stel fra den gan men er ikke sikker men skal kikke i morgen jeg fand et for kort tid siden på randers skrot som er et nr meget tæt på dit men ikkke sikker skal kikke i morgen mvh tøffe
Hva' så tøf'? En er jo ved at gå til i bare spænding...
Brugeravatar
Dewil
Knallert Mester
Indlæg: 3913
Tilmeldt: lør 29. maj 2010 20:42
Kontakt:

Re: Bødeforlæg!

Indlæg af Dewil »

Bare han ikke er kommet i klemme i stakken af stel.... :( :( :(
Johannes (detaljetosse) CPR & NEMID VALIDERET

FS1 DX 78 * nummermatch * nøglematch * fuld historie * FS1 DX 78 * nummermatch * nøglematch * fuld historie * FS1 DX 76 * nummermatch * nøglematch * Chienne * FS1 K1 72 * årgangsmatch * Under opbygning
Thoms

Re: Bødeforlæg!

Indlæg af Thoms »

Fandt disse to billeder fra 92. Sådan så den ud efter at have været igennem den helt store T-Hansen tur...Var det i øvrigt ikke en 78 K1 med 76 DX facelift?
Vedhæftede filer
ImageUploadedByTapatalk.jpg
ImageUploadedByTapatalk.jpg (117.63 KiB) Vist 9843 gange
Thoms

Re: Bødeforlæg!

Indlæg af Thoms »

Det gik vist for stærkt med skalering af billederne, så her er det sidste igen. Røgfarvet tændingsdæksel og tændhætte med bling bling lys :(n) At man kunne finde på det altså :hihi En eller anden må ihvertfald have kunnet lide det, for den blev stjålet kort tid efter :crying :crying :crying Derefter var det Puch Maxi (som i øvrigt også blev stjålet), dernæst Puch ms50 og til sidst en rød Java med pedaler, og SÅ fik jeg kørekort :(y)
Vedhæftede filer
ImageUploadedByTapatalk.jpg
ImageUploadedByTapatalk.jpg (96.36 KiB) Vist 9836 gange
Brugeravatar
nielsfup
Moderator
Indlæg: 4278
Tilmeldt: søn 7. okt 2007 22:11
Kontakt:

Re: Bødeforlæg!

Indlæg af nielsfup »

Uha
Det er jo en forfærdelig historie.. :)
Men den ser rigtig godt ud tilbage i 92.
Håber du finder lidt mere om den.
// Niels
FS1-DX-78 5Gear MC
FS1-SS -75 under opbygning
Honda Melody Mini ( stjålet )
Suzuki FZ-50

If you can't dazzle them with brilliance, baffle them with bull (W.C. Fields)

Kvalitets reservedele fås på http://shop.yamahafs1.dk/" onclick="window.open(this.href);return false;
Tændings indstillings boks kan ses her viewtopic.php?f=68&t=5580" onclick="window.open(this.href);return false;
Besvar

Tilbage til "Frit Forum - Off Topic"