golf 2'er :)

Her kan du skrive hvad du har lyst til, bare du overholder retningslinierne for forummet. Knallert emner bedes så vidt muligt placeres i en anden relevant kategori.
Besvar
subwoof
Gummi rocker
Indlæg: 733
Tilmeldt: man 23. mar 2009 22:19
Kontakt:

golf 2'er :)

Indlæg af subwoof »

hejsa
har en gammel golf 2'er hvor der er 2 fjernlygter mellen de 2 alm. lygter.. men hvilke pærer skal sidde i disse?
kan simpelthen ikke greje det :O har købt et sæt ledninger til dem, hvor der sidder et firkantet stik til pæren, hvor der sidder 2 små hun stikben i med ikke alt for meget mellemrum.. men om der mangler noget ved jeg ikke :O

ved det er off topic, men der måvære nogle der ved det :)
MvH
Alex

Yamaha fs-1 bordeux rød. stand meget fin kun enkelte rustpletter. org= ca. 70% der bliver jævnligt sat lidt nye org. dele på :)

desværre er stellet et 1978 K1, og motor en 1978 DX, stellet er bygget som en DX med skivebrems og forgaffel
Puch maxi k rød, meget fin stand, lidt rust, til salg for billige penge evt.
Brugeravatar
Kai
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 1975
Tilmeldt: fre 1. feb 2008 11:10
Kontakt:

Re: golf 2'er :)

Indlæg af Kai »

Trykkede lige udfør for tidligt :(n)

H7 ? siden der er 2 ben...det er den nok for gammel til..

H3 vil være mit bedste bud.
Hvis ikke du har tid til at lave det rigtigt, hvornår har du så tid til at lave det om ?
subwoof
Gummi rocker
Indlæg: 733
Tilmeldt: man 23. mar 2009 22:19
Kontakt:

Re: golf 2'er :)

Indlæg af subwoof »

den er fra 91 :)

h3 er den med den løse ledning?
hmm stikket passer bare ikke, men tror måske det er stikket der er forkert :) klipper den sku bare så og sætter 2 kabelsko på :)
men må lige futte i tantehansen og købe en h3 og hvis den passer fint i låseclipsen så må det jo være det
MvH
Alex

Yamaha fs-1 bordeux rød. stand meget fin kun enkelte rustpletter. org= ca. 70% der bliver jævnligt sat lidt nye org. dele på :)

desværre er stellet et 1978 K1, og motor en 1978 DX, stellet er bygget som en DX med skivebrems og forgaffel
Puch maxi k rød, meget fin stand, lidt rust, til salg for billige penge evt.
Brugeravatar
Tottenham
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 1908
Tilmeldt: lør 4. jul 2009 12:06
Kontakt:

Re: golf 2'er :)

Indlæg af Tottenham »

subwoof skrev:hejsa
har en gammel golf 2'er hvor der er 2 fjernlygter mellen de 2 alm. lygter.. men hvilke pærer skal sidde i disse?
kan simpelthen ikke greje det :O har købt et sæt ledninger til dem, hvor der sidder et firkantet stik til pæren, hvor der sidder 2 små hun stikben i med ikke alt for meget mellemrum.. men om der mangler noget ved jeg ikke :O

ved det er off topic, men der måvære nogle der ved det :)
Jeg havde besøg af 2 færdselsbetjente , der lånte min indkørsel til fart måling. De har en regel om at golf 2 altid skal standses. Og en spritbilist og en kørte for stækt, så der er nok noget om det. Så pas på I der har golf 2erer . mv laursem
Mvh. totte/
YamahaNordjylland

Supporter of Tottenham hotspurs
Kørende :
78 K1 match patina
77 K1 Rød match
77 K1 Blå match
77 k1 Gul 77 - 76 tema Ral farve 1021
2010 Yamasaki YB 50
M-Vindfeldt
Helt ny i flokken
Indlæg: 1
Tilmeldt: man 27. sep 2010 09:03
Kontakt:

Re: golf 2'er :)

Indlæg af M-Vindfeldt »

Hej

Jeg havde en gammel golf 2 fra 85' med to fjernlugter i mellem forlygterne. Der sad H3 pærer i og ja det er den med den løse ledning på.

Morten
subwoof
Gummi rocker
Indlæg: 733
Tilmeldt: man 23. mar 2009 22:19
Kontakt:

Re: golf 2'er :)

Indlæg af subwoof »

jeps de korrekte sokler er fundet :D

mange tak :)
MvH
Alex

Yamaha fs-1 bordeux rød. stand meget fin kun enkelte rustpletter. org= ca. 70% der bliver jævnligt sat lidt nye org. dele på :)

desværre er stellet et 1978 K1, og motor en 1978 DX, stellet er bygget som en DX med skivebrems og forgaffel
Puch maxi k rød, meget fin stand, lidt rust, til salg for billige penge evt.
Besvar

Tilbage til "Frit Forum - Off Topic"