Yamaha 4 gear, 1977 k1, match.

Vis os hvad du roder med for tiden. Her kan du vise dit restaureringsprojekt frem.
Besvar
jesmo71
Junior knallert
Indlæg: 86
Tilmeldt: ons 22. sep 2010 09:39
Kontakt:

Yamaha 4 gear, 1977 k1, match.

Indlæg af jesmo71 »

Kom pludselig til at købe en maskine her i weekenden, og det var ikke engang en god handel, vist bare et køb.
Planen er at denne skal kunne køre først forsvarligt, og derefter bliver det nok et kørende projekt helst uden at ruinere mig.
Den bestod af alverdens dele og det eneste der er org. Yamaha K1 77 udover stel og motornummer var koblingshåndtaget samt karburator og sideskjoldet. Det siger vist alt.
Mvh
Jesmo71

Yamaha YB100 deluxe (Adskilt m. match)
yamaha DX 78 (Sønnens der er renoveret)[/i]
Brugeravatar
Tottenham
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 1908
Tilmeldt: lør 4. jul 2009 12:06
Kontakt:

Re: Yamaha 4 gear, 1977 k1, match.

Indlæg af Tottenham »

jesmo71 skrev:Kom pludselig til at købe en maskine her i weekenden, og det var ikke engang en god handel, vist bare et køb.
Planen er at denne skal kunne køre først forsvarligt, og derefter bliver det nok et kørende projekt helst uden at ruinere mig.
Den bestod af alverdens dele og det eneste der er org. Yamaha K1 77 udover stel og motornummer var koblingshåndtaget samt karburator og sideskjoldet. Det siger vist alt.
Tillyke med købet, men HUSK at checke naboen, måske står der en til 0 kr :teeth2
Mvh. totte/
YamahaNordjylland

Supporter of Tottenham hotspurs
Kørende :
78 K1 match patina
77 K1 Rød match
77 K1 Blå match
77 k1 Gul 77 - 76 tema Ral farve 1021
2010 Yamasaki YB 50
jesmo71
Junior knallert
Indlæg: 86
Tilmeldt: ons 22. sep 2010 09:39
Kontakt:

Re: Yamaha 4 gear, 1977 k1, match.

Indlæg af jesmo71 »

laursem skrev:
jesmo71 skrev:Kom pludselig til at købe en maskine her i weekenden, og det var ikke engang en god handel, vist bare et køb.
Planen er at denne skal kunne køre først forsvarligt, og derefter bliver det nok et kørende projekt helst uden at ruinere mig.
Den bestod af alverdens dele og det eneste der er org. Yamaha K1 77 udover stel og motornummer var koblingshåndtaget samt karburator og sideskjoldet. Det siger vist alt.
Tillyke med købet, men HUSK at checke naboen, måske står der en til 0 kr :teeth2
Sådan er det næsten altid, det er de pludselige uventede opdagelser der tit giver noget godt og billigt.

Jeg har dog lige været ude at gå den igennem. Pæne fælge, støddæmpere, baggaffel, skærm, sæde, tank -side kasser (specielt lakeret us custom), speedometer og omdrejningstæller. Det skal jeg dog ikke bruge men dette montere jeg løbende på et andet stel når jeg skifter det løbende, det vil være fint til en lokal ung og gøre købet mere fornuftigt for mig :what2 . Det bliver spændende om den vil starte når jeg vil se på den videre, der var ihvertfald gnist derpå men gad ikke prøve med benzin.
Mvh
Jesmo71

Yamaha YB100 deluxe (Adskilt m. match)
yamaha DX 78 (Sønnens der er renoveret)[/i]
Besvar

Tilbage til "Renoverings projektet, nuværende.."