Koblingspind

Her spørger du hvis du har problemer eller spørgsmål til det mekaniske på knallerter
Besvar
Brugeravatar
MDT
Junior knallert
Indlæg: 65
Tilmeldt: tirs 18. dec 2007 18:46
Kontakt:

Koblingspind

Indlæg af MDT »

Hej

Da jeg skulle samle min nymalede motor, og skulle til at at sætte koblings sideskjoldet på, kunne den ikke gå helt ind på blokken. Finder så ud af at den går imod koblingspinden, så kommer spørgsmålet så.
Hvad kan der være skyld i det?
Brugeravatar
Yamaha FS1 50SS
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 2948
Tilmeldt: man 8. okt 2007 21:03
Kontakt:

Re: Koblingspind

Indlæg af Yamaha FS1 50SS »

Hej

Punkt 1 er din koblingspind lige og uden krater så den ikke kan skubbes helt ind :?:

Punkt 2 har evt kommet en kugle for meget inde i selve koblingen bag ved kobligs trykpladen :?:

punkt 3 er din koblings snegl justeret forlangt ind i stille skruen så der ikke bliver plads nok :?:
A bad day in the Yamaha garage are better than a good day at work,,,,

Mennesker er de eneste levende væsner som er dumme nok til at opfinde ting ,,, som kan udryde alle mennesker på jorden ,,,,

,,,Hav en forsat god dag,,,

,,, Mvh Johnny S. ,,,
Brugeravatar
MDT
Junior knallert
Indlæg: 65
Tilmeldt: tirs 18. dec 2007 18:46
Kontakt:

Re: Koblingspind

Indlæg af MDT »

1. Den skulle gerne være lige og uden krater, ja.

2. Jeg tror nu kun der er en enkelt kugle bag ved trykpladen.

3. Jeg heller mest til punkt 3. Men det er bare som om kablet er for kort, for armen (Eller hvad vi nu skal kalde den) på konglibssneglen ligger ikke vandret, og jeg kan heller ikke få den til det?
Brugeravatar
Yamaha FS1 50SS
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 2948
Tilmeldt: man 8. okt 2007 21:03
Kontakt:

Re: Koblingspind

Indlæg af Yamaha FS1 50SS »

Hej

koblings armen skal ligge vandret el lige lidt under og det lyder til at være thansen kabel du bruger enten er de for korte eller også er de så lange at du kan pakke hele yamahaen ind i dem er du heldig passer et ud af 10 kabler fra dem :?
A bad day in the Yamaha garage are better than a good day at work,,,,

Mennesker er de eneste levende væsner som er dumme nok til at opfinde ting ,,, som kan udryde alle mennesker på jorden ,,,,

,,,Hav en forsat god dag,,,

,,, Mvh Johnny S. ,,,
Brugeravatar
MDT
Junior knallert
Indlæg: 65
Tilmeldt: tirs 18. dec 2007 18:46
Kontakt:

Re: Koblingspind

Indlæg af MDT »

Ja okay, det kan meget nem være et thansen kabel. For armen ligger i hvert fald ikke lige.
Så det kunne muligvis godt hjælpe med et nyt kabel? Det er bare sært for den kunne godt gå ordenligt på før?
Besvar

Tilbage til "Mekaniske problemer & spørgsmål"