Yamaha RD 125 DX twin 1981
Re: Yamaha RD 125 DX twin 1981
nu det vidst snart tid til et par billeder af de hjemmelavet udstødninger juhl
Tim C
- juhl-drengen
- Knallert Mester
- Indlæg: 3338
- Tilmeldt: søn 11. mar 2012 00:13
- Kontakt:
Re: Yamaha RD 125 DX twin 1981
Halløj Wolfe! Ville gerne men der er ikke sket mere siden sidst skal have lavet 2 stk nye af de kegler der går ved forrøret... og have fundet 2 stk stinger pipe i de rette dimensioner...wolfe skrev:nu det vidst snart tid til et par billeder af de hjemmelavet udstødninger juhl
Overvejer et par af de billige 32mm Fuego potter som en midlertidig løsning
Hvad jeg kan fremvise er jeg har malet fælge og monteret den forreste fælg indtil videre (hvis man ikke medregner der mangler en 15mm "krone" møtrik og 4 bolte ved bremseskiven)
PS: Så er bremseskiven i den "rigtige" røde som tanksættet bliver i mens at forskærmen er i den forkerte røde som det skulle have været til at starte med..
Noget helt andet er jeg nok snart burde få hanket op i mig selv og lakeret laksættet, speedometer/omdrejnignstæller, sædebund, motorskjolde osv.
You can't buy
HAPPINESS
But you can buy
HORSE
POWER
And that's kind off
THE SAME THING
KTM: KICK TILL MONDAY
HAPPINESS
But you can buy
HORSE
POWER
And that's kind off
THE SAME THING
KTM: KICK TILL MONDAY
- juhl-drengen
- Knallert Mester
- Indlæg: 3338
- Tilmeldt: søn 11. mar 2012 00:13
- Kontakt:
Re: Yamaha RD 125 DX twin 1981
Tak! Syntes selv det tog 10 år af alderen!wolfe skrev:ser sku godt ud juhl
You can't buy
HAPPINESS
But you can buy
HORSE
POWER
And that's kind off
THE SAME THING
KTM: KICK TILL MONDAY
HAPPINESS
But you can buy
HORSE
POWER
And that's kind off
THE SAME THING
KTM: KICK TILL MONDAY
Re: Yamaha RD 125 DX twin 1981
enig!
men nu vil du godt snart ud og køre!
har selv først fået kørt på min yamaha i år, efter og have bygget og bygget og bygget i 2 år. det altså nu meget fedt og få kørt lidt
men nu vil du godt snart ud og køre!
har selv først fået kørt på min yamaha i år, efter og have bygget og bygget og bygget i 2 år. det altså nu meget fedt og få kørt lidt
Tim C
- juhl-drengen
- Knallert Mester
- Indlæg: 3338
- Tilmeldt: søn 11. mar 2012 00:13
- Kontakt:
Re: Yamaha RD 125 DX twin 1981
Postmand per han er en herlig mand!! 2 stk Giannelli Street potter fra en Aprilia rs50 399kr pr. styk før pris 1200kr stk uden lyddæmper.
De er et lidt tight fit og bremsepedalen går faktisk på når de er monteret men ikke mere end hvad lidt justering og en klump jern svejset på bremsestoppet ikke kan ordne.. men derudover er det meget simple tilpasninger som en bøsning til udstødningsflancen, et lige stinger pipe og et mindre udstødnings beslag de er født med en begrænsning i forrøret (en skive) fordi de er lavet til at være godkendte på 45km/h maskiner den skal fjernes og så studser jeg lidt over valget af stinger pipe fra fabrikken syntes personligt at 15mm inderdiameter er lidt asmatisk.. 17-19mm ville nok være mere optimalt!.
Han havde også nye fjedre til bagbremsen med (Kunne IKKE finde nogle i løs salg nogle steder til RD så de her kommer fra en keeway superlight 125)
og et par ægte tommasselli lygteholdere fra "dengang" der skal bare nye gummier til PS hvis nogen har en presse og har lysten til at presse de 2 aluminiums lygteører flade for mig så giv endelig lyd...
You can't buy
HAPPINESS
But you can buy
HORSE
POWER
And that's kind off
THE SAME THING
KTM: KICK TILL MONDAY
HAPPINESS
But you can buy
HORSE
POWER
And that's kind off
THE SAME THING
KTM: KICK TILL MONDAY
-
- Moderator
- Indlæg: 3951
- Tilmeldt: man 31. maj 2010 23:44
- Kontakt:
Re: Yamaha RD 125 DX twin 1981
Hvordan så med den venstre potte? Der skal vel drejes en del, før den passer?
Superfed deal, uanset hvad!
Endepiben er ok til 50ccm.
Astmatisk? Narj. Men potentielt hul i stemplet? Jaaah! Det svarer lidt til at køre med for meget ladetryk i en turbo 4T.
Superfed deal, uanset hvad!
Endepiben er ok til 50ccm.
Astmatisk? Narj. Men potentielt hul i stemplet? Jaaah! Det svarer lidt til at køre med for meget ladetryk i en turbo 4T.
Jesper Hansen
MC/Knallert
Kreidler Florett RS Elektronik 1977 ~ 'Gelbe Sau' (MC)
Moto Guzzi Nevada 750 i.e. 2007 (MC)
Suzuki FZ50 1995 ~ 'Moffi': Arvet fra min bedstefar
Det er fan'me ikke lakken, vi kører på!
MC/Knallert
Kreidler Florett RS Elektronik 1977 ~ 'Gelbe Sau' (MC)
Moto Guzzi Nevada 750 i.e. 2007 (MC)
Suzuki FZ50 1995 ~ 'Moffi': Arvet fra min bedstefar
Det er fan'me ikke lakken, vi kører på!
- juhl-drengen
- Knallert Mester
- Indlæg: 3338
- Tilmeldt: søn 11. mar 2012 00:13
- Kontakt:
Re: Yamaha RD 125 DX twin 1981
er rimelig overbevist om at den anden vil være ligeså nem at montere, men vil give den et mockup her senere for at være sikker
ift. forrørs flance laver jeg nok bare en løsning der minder om forrøret på en rd og på svejser et u-søm så der går en fjeder fra forrøret op til flancerøret ...
Ja det bliver ikke meget billigere!
Så er det godt nok der skal andre piber på uanset hvad men har allerede kastreret stingerpipen på den ene udstødning og den går kun 2-3mm ind i keglen... (som vel egentlig skal gå halvejs ind i den teoretiske kegle?)
ift. forrørs flance laver jeg nok bare en løsning der minder om forrøret på en rd og på svejser et u-søm så der går en fjeder fra forrøret op til flancerøret ...
Ja det bliver ikke meget billigere!
Så er det godt nok der skal andre piber på uanset hvad men har allerede kastreret stingerpipen på den ene udstødning og den går kun 2-3mm ind i keglen... (som vel egentlig skal gå halvejs ind i den teoretiske kegle?)
You can't buy
HAPPINESS
But you can buy
HORSE
POWER
And that's kind off
THE SAME THING
KTM: KICK TILL MONDAY
HAPPINESS
But you can buy
HORSE
POWER
And that's kind off
THE SAME THING
KTM: KICK TILL MONDAY
- juhl-drengen
- Knallert Mester
- Indlæg: 3338
- Tilmeldt: søn 11. mar 2012 00:13
- Kontakt:
Re: Yamaha RD 125 DX twin 1981
Jeg har netop lavet mockup med den anden udstødning, og den kommer til at sidde fint, UDOVER det faktum jeg nok skal give stinger pipen herpå et mindre blødt buk for at den kan gå fri af støddæmperen
You can't buy
HAPPINESS
But you can buy
HORSE
POWER
And that's kind off
THE SAME THING
KTM: KICK TILL MONDAY
HAPPINESS
But you can buy
HORSE
POWER
And that's kind off
THE SAME THING
KTM: KICK TILL MONDAY
-
- Moderator
- Indlæg: 3951
- Tilmeldt: man 31. maj 2010 23:44
- Kontakt:
Re: Yamaha RD 125 DX twin 1981
Fedt det passer (næsten) sammen!
Stingeren føres enten helt ind til den lige midtersektion (støjreduktion) eller tilsluttes bagerste kegle helt perfekt.
Føres den 1/3-halvvejs ind i bagerste kegle, siges støjniveauet at stige gevaldigt.
Stingeren føres enten helt ind til den lige midtersektion (støjreduktion) eller tilsluttes bagerste kegle helt perfekt.
Føres den 1/3-halvvejs ind i bagerste kegle, siges støjniveauet at stige gevaldigt.
Jesper Hansen
MC/Knallert
Kreidler Florett RS Elektronik 1977 ~ 'Gelbe Sau' (MC)
Moto Guzzi Nevada 750 i.e. 2007 (MC)
Suzuki FZ50 1995 ~ 'Moffi': Arvet fra min bedstefar
Det er fan'me ikke lakken, vi kører på!
MC/Knallert
Kreidler Florett RS Elektronik 1977 ~ 'Gelbe Sau' (MC)
Moto Guzzi Nevada 750 i.e. 2007 (MC)
Suzuki FZ50 1995 ~ 'Moffi': Arvet fra min bedstefar
Det er fan'me ikke lakken, vi kører på!
- juhl-drengen
- Knallert Mester
- Indlæg: 3338
- Tilmeldt: søn 11. mar 2012 00:13
- Kontakt:
Re: Yamaha RD 125 DX twin 1981
Har fået lavet en bette smule som at montere bagsvinger, speedometer, styr, baghjul og støddæmpere igen (midlertidigt for sidstnævnte)
Som i kan se står den på en lettere speciel måde da jeg besluttede mig for den skulle opdateres lidt med nogle bøsninger til bobbins så jeg kunne bruge depotstøtte/pit stand som de nyere motorcykler
Det skal siges at det ligner på billedet den også står på hoved støtteben, men det gør den ikke da det svæver omkring 5mm over jorden på billedet (har overvejet at fjerne det helt da det på nuværende tidspunkt kun holder baghjulet maks 10mm over jorden med det større bagdæk.. og det med garanti vil være næsten uvirkbart når marzocchi dæmperne kommer på. "(kæde)gummiet sprang" for mig da jeg ville montere det... okay det var så også slidt helt ned i forvejen, så må der et nyt til på et tidspunkt Egentligt ville jeg også gerne sige at en opstart er snart forestående... men har gjort både gashåndtag og benzin hane væk... så gashåndtaget for mindre en 14 dage siden så det tror jeg at jeg finder, men ved benzinhanen frygter jeg dog den er gjort så langt væk der må en ny til og så var der jo også den med luft filtre selvom de er mindre vigtige ved opstart af maskineriet
Som i kan se står den på en lettere speciel måde da jeg besluttede mig for den skulle opdateres lidt med nogle bøsninger til bobbins så jeg kunne bruge depotstøtte/pit stand som de nyere motorcykler
Det skal siges at det ligner på billedet den også står på hoved støtteben, men det gør den ikke da det svæver omkring 5mm over jorden på billedet (har overvejet at fjerne det helt da det på nuværende tidspunkt kun holder baghjulet maks 10mm over jorden med det større bagdæk.. og det med garanti vil være næsten uvirkbart når marzocchi dæmperne kommer på. "(kæde)gummiet sprang" for mig da jeg ville montere det... okay det var så også slidt helt ned i forvejen, så må der et nyt til på et tidspunkt Egentligt ville jeg også gerne sige at en opstart er snart forestående... men har gjort både gashåndtag og benzin hane væk... så gashåndtaget for mindre en 14 dage siden så det tror jeg at jeg finder, men ved benzinhanen frygter jeg dog den er gjort så langt væk der må en ny til og så var der jo også den med luft filtre selvom de er mindre vigtige ved opstart af maskineriet
You can't buy
HAPPINESS
But you can buy
HORSE
POWER
And that's kind off
THE SAME THING
KTM: KICK TILL MONDAY
HAPPINESS
But you can buy
HORSE
POWER
And that's kind off
THE SAME THING
KTM: KICK TILL MONDAY
- juhl-drengen
- Knallert Mester
- Indlæg: 3338
- Tilmeldt: søn 11. mar 2012 00:13
- Kontakt:
Re: Yamaha RD 125 DX twin 1981
Okay status tid!
Har samlet en lille smule på den... nu virker elnettet da! sådan da.... havde problemer med bremselyset, nærlyset, positionslys osv. bremselys kontakerne fungerede ikke, det er fixet nu udover at bremselys kontakten foran til ikke sidder optimalt desværre... må forsøge mig med en fra en 4g..
potionslyset valgte at opgive livet der hvor stel forbindelsen er loddet på.. så det skal lidt kigges på... og den spritnye halogen pære jeg købte i "dyre domme" er totalt død... tilgengæld virker forlyset dog med undtagelse af nærlyset, med en brugt pære, dog har jeg tjekket med samme pære i en scooterfatning samme problem, men bytter jeg om på ledning til langtlys og kortlys virker langtlyset når den står på kort lys, så det kan næsten ikke være andet end en pære der skal til.
Har fundet gashåndtaget BTW.
Jeg hælder snart olie på den og der bør være en benzinhane fra england på vej godt nok en rd250-400 model men fysisk set virker den til at være 100% ens udover højden på benzin filtret og reservedels nummeret er kun forskelligt ved rd125/200 er -00 i slutningen mens rd250/400 er -02. så krydser fingre! så en opstart kan ikke være for langt væk!
i skal heller ikke snydes for et billede:
Har samlet en lille smule på den... nu virker elnettet da! sådan da.... havde problemer med bremselyset, nærlyset, positionslys osv. bremselys kontakerne fungerede ikke, det er fixet nu udover at bremselys kontakten foran til ikke sidder optimalt desværre... må forsøge mig med en fra en 4g..
potionslyset valgte at opgive livet der hvor stel forbindelsen er loddet på.. så det skal lidt kigges på... og den spritnye halogen pære jeg købte i "dyre domme" er totalt død... tilgengæld virker forlyset dog med undtagelse af nærlyset, med en brugt pære, dog har jeg tjekket med samme pære i en scooterfatning samme problem, men bytter jeg om på ledning til langtlys og kortlys virker langtlyset når den står på kort lys, så det kan næsten ikke være andet end en pære der skal til.
Har fundet gashåndtaget BTW.
Jeg hælder snart olie på den og der bør være en benzinhane fra england på vej godt nok en rd250-400 model men fysisk set virker den til at være 100% ens udover højden på benzin filtret og reservedels nummeret er kun forskelligt ved rd125/200 er -00 i slutningen mens rd250/400 er -02. så krydser fingre! så en opstart kan ikke være for langt væk!
i skal heller ikke snydes for et billede:
You can't buy
HAPPINESS
But you can buy
HORSE
POWER
And that's kind off
THE SAME THING
KTM: KICK TILL MONDAY
HAPPINESS
But you can buy
HORSE
POWER
And that's kind off
THE SAME THING
KTM: KICK TILL MONDAY
-
- Moderator
- Indlæg: 3951
- Tilmeldt: man 31. maj 2010 23:44
- Kontakt:
Re: Yamaha RD 125 DX twin 1981
Racing letvægtstwin med kun én udstødning! BLAP-blappelaaap!
Det er godt at se, det skrider fremad!
Det er godt at se, det skrider fremad!
Jesper Hansen
MC/Knallert
Kreidler Florett RS Elektronik 1977 ~ 'Gelbe Sau' (MC)
Moto Guzzi Nevada 750 i.e. 2007 (MC)
Suzuki FZ50 1995 ~ 'Moffi': Arvet fra min bedstefar
Det er fan'me ikke lakken, vi kører på!
MC/Knallert
Kreidler Florett RS Elektronik 1977 ~ 'Gelbe Sau' (MC)
Moto Guzzi Nevada 750 i.e. 2007 (MC)
Suzuki FZ50 1995 ~ 'Moffi': Arvet fra min bedstefar
Det er fan'me ikke lakken, vi kører på!
- juhl-drengen
- Knallert Mester
- Indlæg: 3338
- Tilmeldt: søn 11. mar 2012 00:13
- Kontakt:
Re: Yamaha RD 125 DX twin 1981
Tæhæ!
Skal have lavet et sæt flancer til de nye udstødninger, men har fået indkøbt og skåret 2stk 230mm stinger pipes (som jeg desværre må lade være udenfor potten for at kunne gå forbi støddæmperne...) men det kommer lidt efter lidt ..
Apropos letvægt, glemte at sige jeg har afmonteret den lettere tunge hovedstøttefod hvor det ene ben viste sig at være blevet ret skævt lige efter forstærkningen (intet under den stod lidt sjovt!) ved samme lejlighed havde jeg også en chance for at tjekke bøsninger/aksel som er samme princip og sikkert størrelse som en FS1, det var ikke ligeså slemt som jeg frygtede, men dog var det som altid begyndt at blive lidt ovalt, dog ikke værre end den godt kan køre 1-2 sæsoner med det uden bekymring akslen fejlede intet, alternativt kan det være den får et rd250/400 baghjul med skivebremse på et tidspunkt...
Skal have lavet et sæt flancer til de nye udstødninger, men har fået indkøbt og skåret 2stk 230mm stinger pipes (som jeg desværre må lade være udenfor potten for at kunne gå forbi støddæmperne...) men det kommer lidt efter lidt ..
Apropos letvægt, glemte at sige jeg har afmonteret den lettere tunge hovedstøttefod hvor det ene ben viste sig at være blevet ret skævt lige efter forstærkningen (intet under den stod lidt sjovt!) ved samme lejlighed havde jeg også en chance for at tjekke bøsninger/aksel som er samme princip og sikkert størrelse som en FS1, det var ikke ligeså slemt som jeg frygtede, men dog var det som altid begyndt at blive lidt ovalt, dog ikke værre end den godt kan køre 1-2 sæsoner med det uden bekymring akslen fejlede intet, alternativt kan det være den får et rd250/400 baghjul med skivebremse på et tidspunkt...
You can't buy
HAPPINESS
But you can buy
HORSE
POWER
And that's kind off
THE SAME THING
KTM: KICK TILL MONDAY
HAPPINESS
But you can buy
HORSE
POWER
And that's kind off
THE SAME THING
KTM: KICK TILL MONDAY
- juhl-drengen
- Knallert Mester
- Indlæg: 3338
- Tilmeldt: søn 11. mar 2012 00:13
- Kontakt:
Re: Yamaha RD 125 DX twin 1981
[youtube][/youtube]
Så er da liv for første gang i et år, dog teer den sig lidt mærkeligt på mange punkter (Bla. pisser Kina bundkar pakningerne benzin.. og den kan kun startes hvis der vrides let i gashåndtaget uden at kunne stå i tomgang når der er liv)
Og NEJ der er ikke filtre på og en masse løsninger der lige skal fin pudses, trængte bare lige til at høre den stadig levede inde under alle opgaverne (Motivation i ved..)
Så er da liv for første gang i et år, dog teer den sig lidt mærkeligt på mange punkter (Bla. pisser Kina bundkar pakningerne benzin.. og den kan kun startes hvis der vrides let i gashåndtaget uden at kunne stå i tomgang når der er liv)
Og NEJ der er ikke filtre på og en masse løsninger der lige skal fin pudses, trængte bare lige til at høre den stadig levede inde under alle opgaverne (Motivation i ved..)
You can't buy
HAPPINESS
But you can buy
HORSE
POWER
And that's kind off
THE SAME THING
KTM: KICK TILL MONDAY
HAPPINESS
But you can buy
HORSE
POWER
And that's kind off
THE SAME THING
KTM: KICK TILL MONDAY
-
- Super Knallert-Rocker
- Indlæg: 2165
- Tilmeldt: tirs 3. mar 2009 01:42
- Kontakt:
Re: Yamaha RD 125 DX twin 1981
hej Juhl... ja man kan blive nød til lige at høre engang om der er liv.
når nu det pisser ud med benzin fra bundkarpakningerne er det selvfølgelig fordi de er utætte, men burde nåleventilen ikke lukke af inden benzinen står så højt i karburatorene ? har du ikke de originale karburatorer som du i stedet kunne montere ? de er sikkert mere stabile og du undgår benzin ud over det nymalede.
nu ved jeg godt det bare var en hurtig opstart, men jeg kan ikke lade være med at fortælle dig at den lyder lidt tam... min første motorcykel var en Suzuki GT 125 twin med 16 hk, den havde 2X19mm karburator med alm stempelstyret indsugning - når man lige gav lidt hurtig gas i frigear lød den noget hidsig, det var med alt ganske originalt, også udstødningerne.
måske snyder lyden, men din Yamaha lyder ikke mere hidsig end en lovlig knallert - det håber jeg du får gjort noget ved, originalt skal sådan en 2 cylinderet 2 takter være en skriger, især når det kun er en 125èr med stempler i knallert størrelse.
ellers vil jeg sige den bliver rigtig flot og du laver den godt.
hilsen olieklud
når nu det pisser ud med benzin fra bundkarpakningerne er det selvfølgelig fordi de er utætte, men burde nåleventilen ikke lukke af inden benzinen står så højt i karburatorene ? har du ikke de originale karburatorer som du i stedet kunne montere ? de er sikkert mere stabile og du undgår benzin ud over det nymalede.
nu ved jeg godt det bare var en hurtig opstart, men jeg kan ikke lade være med at fortælle dig at den lyder lidt tam... min første motorcykel var en Suzuki GT 125 twin med 16 hk, den havde 2X19mm karburator med alm stempelstyret indsugning - når man lige gav lidt hurtig gas i frigear lød den noget hidsig, det var med alt ganske originalt, også udstødningerne.
måske snyder lyden, men din Yamaha lyder ikke mere hidsig end en lovlig knallert - det håber jeg du får gjort noget ved, originalt skal sådan en 2 cylinderet 2 takter være en skriger, især når det kun er en 125èr med stempler i knallert størrelse.
ellers vil jeg sige den bliver rigtig flot og du laver den godt.
hilsen olieklud
-
- Moderator
- Indlæg: 3951
- Tilmeldt: man 31. maj 2010 23:44
- Kontakt:
Re: Yamaha RD 125 DX twin 1981
Arh, Claus... den er jo ikke engang oppe at ringe, og jeg antager den er sløj på gassen takket været oversvømmelse i mindst ét bundkar.
Hvis ellers begge karburatorer trimmes godt ind, skal den sikkert nok blive hidsigere i sin karaktér.
Jeg synes nu engang, det er synd ikke at flikke 21mm karburatorer på, istedet. Uanset hvor billige dem på 19mm var.
2x60ccm + ret korte udstødninger = 19mm er for lidt! Jeg tror sågar min 21mm på Kreden er til den lille side, men jeg er gået på kompromis pga. luftfilter/støj alene.
Hvis ellers begge karburatorer trimmes godt ind, skal den sikkert nok blive hidsigere i sin karaktér.
Jeg synes nu engang, det er synd ikke at flikke 21mm karburatorer på, istedet. Uanset hvor billige dem på 19mm var.
2x60ccm + ret korte udstødninger = 19mm er for lidt! Jeg tror sågar min 21mm på Kreden er til den lille side, men jeg er gået på kompromis pga. luftfilter/støj alene.
Jesper Hansen
MC/Knallert
Kreidler Florett RS Elektronik 1977 ~ 'Gelbe Sau' (MC)
Moto Guzzi Nevada 750 i.e. 2007 (MC)
Suzuki FZ50 1995 ~ 'Moffi': Arvet fra min bedstefar
Det er fan'me ikke lakken, vi kører på!
MC/Knallert
Kreidler Florett RS Elektronik 1977 ~ 'Gelbe Sau' (MC)
Moto Guzzi Nevada 750 i.e. 2007 (MC)
Suzuki FZ50 1995 ~ 'Moffi': Arvet fra min bedstefar
Det er fan'me ikke lakken, vi kører på!
- juhl-drengen
- Knallert Mester
- Indlæg: 3338
- Tilmeldt: søn 11. mar 2012 00:13
- Kontakt:
Re: Yamaha RD 125 DX twin 1981
Ja skal nok lige have tjekket nåleventilerne, fik smækket nogle Luft filtre på idag.
Men ja gav den ikke specielt meget gas og den ene cylinder (den der lækker mest fra karburator halter lidt)
Men jo den skal sgu have 21 istedet for de originale 18mm som både er svære at få de helt rigtige dyser til og halter 20år efter dellortoerne
Jesper dig tager jeg lige tid til at svare når jeg er på computeren igen
Men ja gav den ikke specielt meget gas og den ene cylinder (den der lækker mest fra karburator halter lidt)
Men jo den skal sgu have 21 istedet for de originale 18mm som både er svære at få de helt rigtige dyser til og halter 20år efter dellortoerne
Jesper dig tager jeg lige tid til at svare når jeg er på computeren igen
You can't buy
HAPPINESS
But you can buy
HORSE
POWER
And that's kind off
THE SAME THING
KTM: KICK TILL MONDAY
HAPPINESS
But you can buy
HORSE
POWER
And that's kind off
THE SAME THING
KTM: KICK TILL MONDAY
- juhl-drengen
- Knallert Mester
- Indlæg: 3338
- Tilmeldt: søn 11. mar 2012 00:13
- Kontakt:
Re: Yamaha RD 125 DX twin 1981
Nå har fået leget lidt med det... kan vitterligt ikke få den til at stå i tomgang uanset hvor lavt eller højt jeg stiller den... tilgengæld tror jeg at dysen er en lille smule for stor... Nogle råd? PS har fået den ene cylinder til at følges mere ad med den anden..
You can't buy
HAPPINESS
But you can buy
HORSE
POWER
And that's kind off
THE SAME THING
KTM: KICK TILL MONDAY
HAPPINESS
But you can buy
HORSE
POWER
And that's kind off
THE SAME THING
KTM: KICK TILL MONDAY
Re: Yamaha RD 125 DX twin 1981
den er sikkert total utæt i alle simmeringe...gamle 2 taktere skal total renoveres..eller i hvertifal..nye pakninger og simmeringe i krumtap huset..før man har en chance for at de går godt...gummi tætninger mørner og hærder..af bensin..4 taktere kan beder tåle at stå længe...de drypper bare oile. når alle tætninger et møre.men plejer at køre ok
strynboen på test profil