Hvis det ikke kan gå stærkt nok, så husk lige

Her kan man diskutere Tuning af Yamaha FS1. YamahaFs1.dk kan under ingen omstændigheder gøres ansvarlig for oplysninger / opfordringer
omkring ulovlig kørsel med tun eller skade på materiel / fører, som følge af rådgivning fra brugere af forummet.
Besvar
Brugeravatar
futte
Junior knallert
Indlæg: 61
Tilmeldt: søn 30. nov 2008 12:57
Kontakt:

Hvis det ikke kan gå stærkt nok, så husk lige

Indlæg af futte »

Hej

Sad og så i nogle gamle papirer og fald over denne... :oops: :oops:
bøde 002 [800x600] [1024x768].jpg
bøde 002 [800x600] [1024x768].jpg (59.67 KiB) Vist 6058 gange
Det var dengang det ikke kunne gå hurtigt nok, både mht fart og med at få knallerten op at køre igen efter et "møde" 8)

mvh futte
1979 yamaha k1

1986 hollandsk yamaha 2ru


1978 yamaha DX pt total adskilt
Denno
Stor knallert
Indlæg: 197
Tilmeldt: søn 4. jan 2009 18:13
Kontakt:

Re: Hvis det ikke kan gå stærkt nok, så husk lige

Indlæg af Denno »

he he det er meget sjovt at finde sådan nogle papir frem igen :D
Brugeravatar
Kim B S
Knallert Mester
Indlæg: 5756
Tilmeldt: fre 25. jan 2008 21:33
Kontakt:

Re: Hvis det ikke kan gå stærkt nok, så husk lige

Indlæg af Kim B S »

Denno skrev:he he det er meget sjovt at finde sådan nogle papir frem igen :D
Hej Futte.
Ja, i dag er det sjovt at se tilbage på. :lol: :wink: Jeg fik selv 2 af den slags. Den første i mens jeg bogde hjemme ved mine forældre. :lol: Der var lige et stykke tid, hvor det altid var mig der hentede post ude fra postkassen. :lol: Da den så var kommet, røg den ned i lommen, og blev betalt hurtigst muligt, uden mine forældre opdagede det, og der efter smidt i den først kommede skraldespand, udenfor hvor den var blevet betalt. :lol: På den måde undgik jeg den store diskotion med mine forældre. :lol: Anden gang var jeg flyttet hjemmefra, så var det ikke noget problem. :wink: Min den første var også på 400 kr, og anden gang var den på 600 kr. :lol:
Begge gange tog de kun indsugningspladen, selv om der også var 8,5 Udstødning og 13 tans fortandhjul første gang og 16 tans anden gang. :lol: Og så var der lidt ændringer på cylinder og topstykke. :lol: Og begge gange kørte jeg videre dagen efter med en ny indsugningsplade uden plumb. :lol:
Hilsen Kim.
Kim B S.

Mine Knallerter
Yamaha FS1 DX gul årg. 1976, med lidt ekstraudstyr og en del krom.
Yamaha FS1 K1 Special. 2 farvet årg. 1978. nummermatch. Projekt.
Yamaha FS1 SS. Grøn årg. 1973. Projekt som er under opbygning.
Yamaha SA Passola. Gul Årg. 1980.

Min El-Kabinescooter.
Lindebjerg Urban Luksus. Rødmetal og hvid. Årg. 2021.

Min bil.
Volvo 240 GL 2,3 sedan. Mørkeblåmetal. Årg. 1990.
Brugeravatar
Yamaha FS1 50SS
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 2948
Tilmeldt: man 8. okt 2007 21:03
Kontakt:

Re: Hvis det ikke kan gå stærkt nok, så husk lige

Indlæg af Yamaha FS1 50SS »

HÆ HÆ ja kan godt se komikken i det 2 dage i træk :shock: du lærte vel så,, at skulle den tunes,, så skulle den laves så den kan køre fra dem :lol: :lol: :lol: :lol: men surt show at de nupper en 2 dage i træk :roll: jeg nåede ikke at blive stoppet på min yamaha dengang selv om den også gik ret godt :lol: og har da tit måtte tage en omvej igennem skovstier og af andre ufremkomlige veje for biler fordi de jagtede mig :roll: engang overhalede jeg 2 biler der kørte ca 80 kmt. jeg havde sgu ikke lige set at det var "fatter" der kørte i den forreste af dem og sænkede trafikken :oops: og holdda kæft en skideballe jeg fik da jeg kom hjem og et mega fordrag om at køre ordentligt :oops: :oops: han var som sådan ikke sur over at den var tunet men mente at det var sgu ikke nødvendigt at overhale når farten var så høj :roll: ..... tror han var sur over at yamahaen kunne køre fra hans Morris 1000 bindingsværk model :roll: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

PS et par gange Morrisen ikke ville starte om morgen lånte han yamaha`n også vidste han godt hvad vej det højre håndtag skulle drejes for at komme fremad for at komme på arbejde :roll: 8) :D :lol: :lol:
A bad day in the Yamaha garage are better than a good day at work,,,,

Mennesker er de eneste levende væsner som er dumme nok til at opfinde ting ,,, som kan udryde alle mennesker på jorden ,,,,

,,,Hav en forsat god dag,,,

,,, Mvh Johnny S. ,,,
Jesper C
Stor knallert
Indlæg: 166
Tilmeldt: man 8. dec 2008 17:17
Kontakt:

Re: Hvis det ikke kan gå stærkt nok, så husk lige

Indlæg af Jesper C »

Johnny S. skrev:HÆ HÆ ja kan godt se komikken i det 2 dage i træk :shock: du lærte vel så,, at skulle den tunes,, så skulle den laves så den kan køre fra dem :lol: :lol: :lol: :lol: men surt show at de nupper en 2 dage i træk :roll: jeg nåede ikke at blive stoppet på min yamaha dengang selv om den også gik ret godt :lol: og har da tit måtte tage en omvej igennem skovstier og af andre ufremkomlige veje for biler fordi de jagtede mig :roll: engang overhalede jeg 2 biler der kørte ca 80 kmt. jeg havde sgu ikke lige set at det var "fatter" der kørte i den forreste af dem og sænkede trafikken :oops: og holdda kæft en skideballe jeg fik da jeg kom hjem og et mega fordrag om at køre ordentligt :oops: :oops: han var som sådan ikke sur over at den var tunet men mente at det var sgu ikke nødvendigt at overhale når farten var så høj :roll: ..... tror han var sur over at yamahaen kunne køre fra hans Morris 1000 bindingsværk model :roll: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

PS et par gange Morrisen ikke ville starte om morgen lånte han yamaha`n også vidste han godt hvad vej det højre hånd skulle drejes for at komme fremad for at komme på arbejde :roll: 8) :D :lol: :lol:

:lol: :lol: :lol: det er humor :!:
Mvh
Jesper C
Brugeravatar
futte
Junior knallert
Indlæg: 61
Tilmeldt: søn 30. nov 2008 12:57
Kontakt:

Re: Hvis det ikke kan gå stærkt nok, så husk lige

Indlæg af futte »

Hej

Tja ..problemmet med den bøde, var nu ikke så meget ærgelsen over de dele der skulle afleveres, men mere det tidsrum jeg blev snuppet i.
De fleste "lokale" betjente kendte nu til sagen og blev man taget en 3 gang så røg køretøjet :? :? :?

Og hvad angik hastigheden var den nu nok ok(ca 90). 1 gang skulle jeg forcere en ca 30 cm høj kansten på den ene side eller en politibil på den anden side.
2 gang var under "testkørsel" af den ny opsætning mellem 2 række parkede biler hvor en betjent, noget overraskende, sprang ud foran mig :(

Begge gange måtte jeg aflevere studs og kaburator, selv om der både var tun, tunudstødning og gearing :wink:

futte
1979 yamaha k1

1986 hollandsk yamaha 2ru


1978 yamaha DX pt total adskilt
Brugeravatar
lund
Fuldblods knallert
Indlæg: 462
Tilmeldt: søn 11. jan 2009 20:37
Kontakt:

Re: Hvis det ikke kan gå stærkt nok, så husk lige

Indlæg af lund »

Johnny S. skrev:HÆ HÆ ja kan godt se komikken i det 2 dage i træk :shock: du lærte vel så,, at skulle den tunes,, så skulle den laves så den kan køre fra dem :lol: :lol: :lol: :lol: men surt show at de nupper en 2 dage i træk :roll: jeg nåede ikke at blive stoppet på min yamaha dengang selv om den også gik ret godt :lol: og har da tit måtte tage en omvej igennem skovstier og af andre ufremkomlige veje for biler fordi de jagtede mig :roll: engang overhalede jeg 2 biler der kørte ca 80 kmt. jeg havde sgu ikke lige set at det var "fatter" der kørte i den forreste af dem og sænkede trafikken :oops: og holdda kæft en skideballe jeg fik da jeg kom hjem og et mega fordrag om at køre ordentligt :oops: :oops: han var som sådan ikke sur over at den var tunet men mente at det var sgu ikke nødvendigt at overhale når farten var så høj :roll: ..... tror han var sur over at yamahaen kunne køre fra hans Morris 1000 bindingsværk model :roll: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

PS et par gange Morrisen ikke ville starte om morgen lånte han yamaha`n også vidste han godt hvad vej det højre hånd skulle drejes for at komme fremad for at komme på arbejde :roll: 8) :D :lol: :lol:
Ja den er ikke så heldig den der med farmand :P

det prøvede jeg også på min sting hvor jeg kom for fuld blæs ned ad en bakke.
Jeg vidste godt han var kørt. Men jeg fandt ikke ud af jeg var kørt forbi ham. Før han kom hjem og sagde "Den går da helt godt den knallert der" og så stod jeg der og anede ikke hvad jeg skulle sige :o :lol:

dog har jeg aldrig mødt politiet andet end en enkelt gang hvor jeg nok kørte 50 men de vinkede bare til mig og kørte videre?:O der sad mit hjerte godt nok oppe i halsen
T-Hansen Så Ruster det fra hindanden!
Besvar

Tilbage til "Tuning"