![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Forresten... hoved-ledningen ved tanken... skal den ikke føres ind mellem pladen, som holder styrlåsen, og stellet? Eller det er måske mig der er forkert på den?
![What2 :what2](./images/smilies/qqb005.gif)
Du har ganske ret Nikolaj.Nikolaj Y skrev:Super flotjeg bliver altså aldrig træt af at se på den farve!
Forresten... hoved-ledningen ved tanken... skal den ikke føres ind mellem pladen, som holder styrlåsen, og stellet? Eller det er måske mig der er forkert på den?
Godt godttorbenhartvig skrev:Du har ganske ret Nikolaj.Nikolaj Y skrev:Super flotjeg bliver altså aldrig træt af at se på den farve!
Forresten... hoved-ledningen ved tanken... skal den ikke føres ind mellem pladen, som holder styrlåsen, og stellet? Eller det er måske mig der er forkert på den?
Dine gæt kan du gange med 2 og så ligger den rå indkøbspris i stumperne et sted mellem 50 og 70 kilo.Allan M skrev:Som historiker synes jeg det er et fantastisk arbejde! Som at genskabe en Tiger-kampvogn eller et 1600-tals sejlskib
Må der spørges, i hvilken ca-pris for den samlede knallert, vi befinder os?
Flere af delene er jo så godt som umulige at skaffe og må derfor være meget dyre. Jeg forestiller mig et eller andet sted mellem 25.000 og 35.000 bare i dele. Er det for lavt et gæt?
Det ved jeg faktisk ikke om der skal være, eller om det kun var på reservestelj.i.m skrev:Super flot arbejde Per![]()
Mangler den ikke E11 mærket på kronrøret
Der skal være et mærke på.Dewil skrev:Men er det ikke et nummermatch? Jeg er ret sikker på at Jakob har ret i at det mærke skal sidde på en "S"....