Jeg har faktisk aldrig taget nogen ordentlige billeder af min gamle FS1 WYA-Q efter den er renoveret, en 78, oprindelig ikke en DX men ombygget.
Bagskærm er fra en præ 78 og køre lige for tiden med en uoriginal kaliber og støddamper, bag-svinger er THansen, men det går nok. Stellet er hånd malet af tidligere ejer det skal sand blæses og auto lakeres sammen med tank og dæksler.
Den blev oprindelig købt til min søn men jeg overtog og satte den i stand, han er faktisk helt vild med den men jeg kan ikke nænne at den kommer ud i alt slags vejr så den kommer kun op af kælderen når vejret er fint og han køre en tur og kommer hjem igen efter turen. Så nu køre han på en Honda Melody (også en klasikker) Og om lidt nok i min gamle Opel Vectra.
Den er holdt i 80'ser stil lige som jeg ville ha det da jeg var en lille dreng.
RD125 blink, malteser baglygte, ande-røv, omdrejnings tæller, 16mm karburator, 43mm cylinder, 17mm indsugnings plade, 5.3 Hk udstødning, 14T for og 43T bag. Dyse 170, Kulfiber bembran.
Hele motoren er renoveret med NOS dele. Alle gevind er i orden. Hele el-anlæget er nyt.
Jeg har prøvet at købe så mange originale dele jeg kunne, men også en del uoriginale dele fra Holland og MotoLeoni. De fleste af THansen delene er skifter da Kromet ikke kan holde.
Den køre omkring 100km/h på toppen. Jeg har altid det største smil på efter en tur. Det er sku nostalgi så det dur, man bliver 30 år yngre.
Nå men min plan er at bygge den om til en original 78 DX. Jeg har købt stafferinger der passer og har en ekstra tank men mangler bag svinger. Den skal være blå.
Det bliver ikke let at lave den lige så flot som de maskiner I har lavet for der er rigtig mange flotte projekter.
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)